34 CLUBS EEN NIEUWE KOERS stond van het vruchtbare contact met de verenigingen, was de bewuste zaterdag in november ook hét moment voor de onthulling van het nieuwe logo en de daaraan gekoppelde Hoewel het afgelopen jaarcongres toch vooral in het teken hoort een nieuwe stijl bij. Het eenvoudige, oranje-wit-blauwe beeldmerk doet in weinig denken aan het complexere logo met de zwarte tulp dat jaren blikvanger van de KNLTB huisstijl van de KNLTB. Nieuw is het logo zeker en daar was het ook tijd voor. De bond is aan het veranderen en daar was, maar sluit precies aan bij de nieuwe filosofie van de tennisbond. positiever en dynamischer en dat geldt ook voor ons logo” “De KNLTB is jonger, De bond had de spanning behoorlijk opgebouwd in de aanloop naar het tweede jaarcongres op Papendal en ook tijdens het plenaire gedeelte in de ochtend moesten de nieuwsgierigen nog even geduld hebben. Toen het langverwachte logo eindelijk op het grote scherm verscheen onder verbale begeleiding van algemeen directeur Erik Poel, ging er een lichte golf van verrassing en verwondering door de zaal. Het compacte logo moest even op de aanwezigen inwerken, maar kon daarna op louter positieve reacties van de vertegenwoordigers van de verenigingen rekenen. EEN NIEUW LOGO VOOR Pagina 33

Pagina 35

Scoor meer met een web winkel in uw uitgaven. Velen gingen u voor en publiceerden flyers online.

CENTER COURT | nummer 1 2015 Lees publicatie 40Home


You need flash player to view this online publication