infographic naomi vs ranomi Naomi van As (Hockeyster van de wereld in 2009) en Ranomi Kromowidjojo (Sportvrouw van het Jaar in 2011) zijn met recht twee vrouwelijke toppers in de sport. Maar zijn ze dat ook op het gebied van Twitter en Facebook? IMPACT & VIRALITEIT 10K 1K 4K 6K 8K 0 Twitter volgers Facebook fans 10K 15K 20K 25K 5K 0 Facebook personal page* INTERactie  interactie met andere sporters  veel overlap Facebook & Twitter COMMERCIALITEIT  bedankjes voor sponsorcadeaus  weinig zichtbaarheid sponsoren  heel toegangelijk  iPhone Twitterimpact** Twitterbuzz*** AUTHENTICITEIT  gespreksstijl, wel meer zenden  veel foto’s van activiteiten / uitjes  gevarieerd sport - privé  reageert regelmatig op tweets  reageert zelf op comments 1 2 SCORE 33  sponsoren zichtbaar op Facebook  niet storend en autenthiek  veel reacties door open stijl  via web  open communicatie  superenthousiast  gevarieerd sport - privé Pagina 32

Pagina 34

Heeft u een vaktijdschrift, onlinebook of euitgaves? Gebruik Online Touch: tijdschrift naar een digitale publicatie converteren.

Sportnext editie 1 | winter 2012 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication