32 OPEN TENNISDAGEN DE VIJF BELANGRIJKSTE ZIJN: 1. gebruik het netwerk van de vereniging vraag de eigen leden zich in te zetten als ambassadeurs. Dat is de basis van de OTD. De leden kunnen iemand meenemen; 2. denk vooraf goed na over wat je wilt met welke te benaderen doelgroep; 3. zorg voor effectieve promotie, ook op de eigen website, en zet meerdere middelen in. De KNLTB doet dat TIPS & TRICKS OP DE SITE VAN DE KNLTB STAAN OOK TALLOZE TIPS OM DE OPEN TENNISDAGEN TE LATEN SLAGEN. 4. zorg voor een aantrekkelijk programma tijdens de OTD en heet de mensen welkom; via haar partners De Telegraaf, Sky Radio en Sport1, verenigingen kunnen dat doen via de regionale en lokale media of kunnen gaan flyeren; 5. zorg voor nazorg: als geïnteresseerden de OTD hebben bezocht, dient er een follow-up te komen. allerlei manieren steunen om aan die daling een eind te maken. Een vereniging kan ervoor kiezen om zelfstandig met de aangereikte tools aan de slag te gaan, maar we kunnen ook langskomen met een verenigingsadviseur, met workshops, et cetera, om zo de club bij de hand te nemen. De insteek is hetzelfde: drempels weghalen, verenigingen prikkelen en middelen aanreiken waarmee ze vervolgens zelf aan de slag gaan.” Pagina 31

Pagina 33

Heeft u een maandblad, page flip of online whitepapers? Gebruik Online Touch: verenigingsblad converteren naar een digitale publicatie.

CENTER COURT | nummer 1 2014 Lees publicatie 33Home


You need flash player to view this online publication