Het 1e SPORTNEXT EVENT Maandag 13 februari 2012 van 12.45 tot 22 Voor iedereen betrokken bij sport en marketing in Nederland is er nu de opvolger van HET SPORTMARKETINGCONGRES van de voorgaande jaren: SPORTNEXT Event! Een uniek eendaags congres dat in het teken staat van het rendement van sportevenementen en u uitdaagt voor de volgende stap in sport- en evenementenmarketing! Het boeiende programma wisselt uitstekende bijdragen van vooraanstaande nationale en internationale deskundigen af met verdiepende parallelsessies van vakgenoten. Tijdens de parallelsessies kiest u bovendien voor de vorm van kennisoverdracht die u het meest aanspreekt: een ‘round table’ met één van de keynotes, een hoorcollege of een interactieve workshop. Zo geven (inter)nationale fenomenen als Mike Lee (bidstrateeg Olympische Spelen Londen 2012 en Rio de Janeiro 2016 alsmede de World Cup in Qatar 2022), Chris Gratton (hoogleraar sporteconomie en directeur Sport Industry Research Centre van Sheffield Hallam University) en Jan-Willem Brüggenwirth (CEO Radio 538 en lid directie RTL Nederland) hun visie op sportmarketing in relatie tot (sport)evenementen. De vertaling van deze visie en hun ervaringen naar de Nederlandse praktijk gebeurt vervolgens door experts als Harry Been (secretarisgeneraal KNVB en gezicht HollandBelgium Bid), Hans den Oudendammer (directeur Rotterdam Topsport), Jos Vaessen (voorzitter Stichting Vuelta), Kornelis Dijkman (directeur Stichting Topsport Amsterdam), Jan de Jong (directeur NOS) en Henny Smorenburg (directeur European Youth Olympic Festival 2013). Het congres behandelt sportmarketing in brede zin en gaat derhalve ook in op de economische aspecten, citymarketing, media en communicatie. Meer informatie over het uitdagende programma, de uitstekende sprekers en de voorwaarden is te vinden op www.sportnextevent.nl Het 1e SPORTNEXT Event is tevens de lancering van SPORTNEXT, de sportmarketing community. SPORTNEXT organiseert en faciliteert ontmoetingen van sportmarketingprofessionals met een goed doordacht pakket van nauw met elkaar samenhangende en elkaar versterkende communicatiemiddelen. Doel: verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool. Een initiatief van: Presenting partners: I.S.M. Pagina 41

Pagina 43

Heeft u een maandblad, novia facts of e-mailings? Gebruik Online Touch: onderwijscatalogus digitaal bladerbaar uitgeven.

Sportnext editie 1 | winter 2012 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication