1 1 01 58 Sportmarketeer van het Jaar 2010-2011 En de winnaar is... Ruben Houkes 54 64 70 06 Column Nico Dijkshoorn De nieuwe sponsor 20 What’s new? Korte berichten 32 Infographic 5 60 Kennis verkoopt Beter inzicht in imago van sporten bevordert succesvolle marketing 64 Jordy Cobelens (CEO TW Steel) “Een sponsorship in de Fomule 1 geeft je merk een uitstraling die met niets te vergelijken is” 66 Sportman en ondernemer Tom Coronel “Zonder sponsors wordt er niet geracet” 69 AkzoNobel ziet Formule 1 als kraamkamer van ideeën en technologie “Een relatie gebaseerd op innovatie” 70 Dimitri Bonthuis (Worldwide Sports Management) over WK wielrennen op de weg 2012 “Meer mensen bereiken met minder geld” EN VERDER 42 What’s next? SPORTNEXT EVENT, 13 februari 2012, met tal van (inter)nationale sprekers, onder wie bidstrateeg Mike Lee 44 What’s appening? De beste wintersport-apps van dit seizoen 74 Column Jeroen Boesmans Het rendement van sportmarketing Pagina 4

Pagina 6

Scoor meer met een webshop in uw vaktijdschriften. Velen gingen u voor en publiceerden drukwerk online.

Sportnext editie 1 | winter 2012 Lees publicatie 10Home


You need flash player to view this online publication