39  Tennistrainster Steffie Weterings.  Alle dames van LTC Naaldwijk die hoofdklasse dames spelen. INTENSIEF CONTACT SCHOLEN Dat LTC Naaldwijk volledig up-to-date is, blijkt ook uit het intensieve gebruik van de sociale media om de achterban van alle ontwikkelingen op de hoogte te houden. Eenhoorn: “Ideaal hoe je daarmee van uur tot uur in beeld en geluid het publiek ook op afstand kunt laten meeleven met een spannende wedstrijd of een leuk evenement. Alles begint bij sfeerbeleving en spelplezier en van daaruit willen we als vereniging verder bouwen. We hebben intensief contact met de scholen in Naaldwijk en die zijn enthousiast, zo blijkt ook uit de vraag naar tennisclinics tijdens gymlessen. We leggen onze jeugdselectieleden niet in de watten. Als we Tenniskids-events hebben, dienen zij de organisatie te helpen; zo leren ze behalve normen en waarden ook met elkaar te bouwen aan een goede vereniging. Ze krijgen veel, maar moeten ook iets teruggeven. Steeds weer gaat het om het creëren van clubgevoel. Dat het effect heeft, merken we aan het ledenaantal. We zijn een van de weinige tennisverenigingen die groeien.” t “We hebben een vereniging gecreëerd die het recreatieve tennis faciliteert, maar ook het belang van de prestatieve kant begrijpt” Pieter Eenhoorn Pagina 38

Pagina 40

Scoor meer met een webwinkel in uw presentaties. Velen gingen u voor en publiceerden onderwijs catalogi online.

CENTER COURT | nummer 2 2014 Lees publicatie 34Home


You need flash player to view this online publication